Take me away from this hell i'm living

2010-02-26 @ 16:11:02<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Här hemma är vi sjuka igen. Eller ja, Hugo. Han har blivit jättesnorig idag. plus att han har kvar febern. Han har sovit jättedåligt inatt, vilket jag också har gjort då... :P Hugo fick sova brevid mig inatt för han spydde ner sängen efter att jag gått å lagt mig så jag orkade inte fixa det då. Men i morse, vid 7 när Hugo ville gå upp fast han var jättetrött så blev det att snabbt bädda om i hans säng, ner med honom och en flaska välling så somnade han om till 1. Jag vaknade 12 av mig själv. Det är inte ofta det händer när Hugo är hemma :P Men men. Vid 2 var killen trött igen så det blev å nana middag och han sover fortfarande fast klockan har slagit 4. Får se när han har tänkt att vakna.

Som ni förstår så blir det inget babysim idag. Kan ju inte gå när älsklingen mår dåligt heller. Så det blir en vilodag. Stefan är ute i lastbilen med Sonny och det är tydligen inte en jävel som vet när de tänker komma hem. Jag ska ut och gå en promenad med Marita idag eftersom det inte blir någon träning på sportlife. Det stänger ju kl 7 idag och eftersom vi inte vet när Stefan kommer hem... Ja.

Igår fick jag massa roligt på posten. :D Jag har redan berättat om dem, pyjamasen från tradera, skylten och biobiljetten jag bloggade till mig. Men här kommer kort på dem, och ett jättesött bind-etui som jag fick på köpet när jag köpte ett paket bindor. Eller ja, det var min farmor som betalade för hela handlingsrundan så det var väl hon som köpte den åt mig. Nöjd är jag i alla fall. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0