Förlåt Emilia! =)

2010-01-12 @ 19:32:04<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Det var naturligtvis Emilia som kom hem till mig idag och inte Emma. Jag vet inte varför jag skrev det faktiskt. Och sagt och gjort vi har pluggat idag. Det var meningen att vi skulle åka och handla idag efter att Stefan kom hem men det blev inte så. Vi åker antagligen och handlar imgn. Imgn är det ju iosf mycket att göra så jag vet inte om vi hinner det... Vi ska ju städa ut julen i morgon och så ska jag till skolan. Hugo ska antagligen hem till Gittan igen eftersom han inte är frisk och då vill jag inte skicka iväg honom till dagis. Men jag måste ju gå på introduktionsdagarna om jag ska fatta någonting av det jag ska göra resten av terminen. 

I morgon fyller även min lilla kusin Sebastian år så jag ska ringa till min mormor idag och höra hur det är sagt med kalas för jag kom på det idag och jag har inte hört någonting.. Det är lite irriterande att alla släktingar verkar tro att man är tankeläsare. Så är det med Stefans familj med. Alla typ berättar det för en person så hoppas dom att alla har fått reda på det i tid. *suck* 

Nej nu ska jag sätta mig och plugga lite igen innan jag är klar för dagen och ska gå å lägga mig brevid min älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0