Gardinuppsättning

2010-01-28 @ 15:10:27<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Det är roligt att köpa gardiner. Det är inte roligt att betala för dem. Det är roligt att klippa och sy. Det är inte roligt att stryka dem. Det är roligt att ha dem uppsatta. Det är inte roligt att sätta upp dem!

Men nu är nya gardiner uppe i Hugos rum. Med spindelmannen på. Jag fick också nog (redan) av julgardinerna i köket och gick ner och ritade fram mina flikcrumsgardiner som jag hängde upp i köket. Mitt flickrum var nämligen grönt och mina gardiner är gröna med gula tulpaner på. Det får duga så länge. Hällre det än de för korta jag hade innan! Nu är de uppe och det blev bra. 




Annars har jag tvättat tre maskiner idag. Puh... Roligt å vika in det sen... Nej. Men det är det väl värt eftersom det annars ligger hur mycket smutstvätt överallt. Speciellt nu när jag har bytt gardiner. Då blir det mycket tvätt. Så har jag pluggat en hel del idag. Och det kommer jag fortsätta med om en liten stund, tills det är dax att hämta lilla snörveln på dagis. Mammas hjärta. Jag klippte honom igårkväll btw. Här kommer lite bilder på det nyklippta monstret. ♥






Kommentarer
Postat av: Emma

Tack. Kul att du gillar min nya design, jag älskare den.! Sim imorgon.? Jag ska försöka ordna liite barnvakt såå jag ev kan vara med oxå. Både jag å C. :) Mysigt, om det nu blir såå. =/

2010-01-28 @ 19:52:03
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/
Postat av: Emma

sexparty med mina tjejer. ;)

2010-01-28 @ 22:11:58
URL: http://emmaevelinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0