Godkännande

2010-01-04 @ 00:11:28<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Jag har satt inställningarna på att jag måste gokänna era kommentarer innan de publiceras. Detta för att ett flertal läsare vägrar kommentera eftersom alla kan se vad de skriver. Personligen tycker jag väl att det är lite fjantigt :P *inget illa menat* Men det är klart att det blir ju mycket roligare att fortsätta skriva om man får lite respons på vad man skriver om. Jag vet vilka ni är som inte vill bli publicerade och jag kommer inte att lägga ut era kommentarer. Så passa på att börja kommentera nu :D Det gör det hel mycket roligare.

Jag upptäckte idag att en vän till mig är gravid! Vad roligt! i v 17 är hon! Härregud vi träffades ju i december! Varför fick jag inget veta då? Haha. Men men det är ju självklart ditt val och ag säger bara ett jätte GRATTIS! Det är jätteroligt att du ska ha en liten till! =) 

Men jag kan inte hjälpa att man känner sig lite ledsen också. Inte för din skull inte alls! Men jag vill ju också. Haha. Jag saknar verkligen min mage och längtar till nästa. Men nu får jag koncentrera mig på min älskade lilla Hugo. Han är verkligen helt underbar! Love.

Någonting tråkigt har hänt. Våra kort har blivit skadade av ett virus på datorn så vi kan inte flytta dem. Det betyder att jag har nästan alla kort på Hugo från föseln till 7 månader. Halva 8 månader och sedan ingenting mer förns ettårsdagen. Tack gode gud för att jag ändå har de viktigaste delarna med, förlossningen, magen, ettårsdagen. Men jag la mig (ja, helt ärligt) ner och lipade när Stefan berättade att han var tvungen att skita i de korten. Det låter väl mobbat och materiellt men det är min lilla älsklings uppväxt och jag har tappat fyra månader av den pga den där jävla datorn! Jag blir så arg!

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Oh, minns du vad salvan heter?

Ska kolla upp det. Tack!

Kram

2010-01-04 @ 09:30:46
URL: http://salkert.se
Postat av: nalle333

Amelie gumman; min familj visste inget - that´s why I kept my mouth.. Nu vet dem och de blev förstås kalas glada :) O därför valde jag att berätta för världen efteråt ;) Vet du vad detta innebär? ATT JAG KAN KÖPA DEN DÄR UNDERBARA PYJAMASEN! ASG O du, inte behöver du vara ledsen - din dag kommer den med. :) Jag tvivlar icke ;) *p&k*

2010-01-04 @ 21:25:59
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Oh se där, ska komma ihåg det om någon jag känner ska förbi norge. :D



Hoppas du får en bra dag imorn, sov gott!

Kram

2010-01-04 @ 22:50:12
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0