Klockan är halv sex och vi är redo

2010-01-21 @ 05:46:44<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag sitter och äter frukost. Klockan är alldeles för lite. Det var verkligen inte min mening att gå upp så här tidigt. Men jag var tvungen. Det kanskr äe bäst att jag tar det lite snabbt från början så att det inte blir förvirrande..

I går så möblerade jag om i Hugos rum. Jag plockade även isär spjälsängen lite. Vi har kollat på lite olika sängar till plutten men de är så himla dyra! Så jag plockade loss några spjälor istället. Nu kan han gå upp och ner och inatt var povanatten. Han var så duktig så och kom inte upp alls på hela natten. Iofs vet jag inte om han var så medveten om att han kunde det men ändå. Inte förns vid halv fem när jag hade gett honom lite morgonvälling upptäckte han att han kunde gå upp och då kom han ju givetvis in till oss.
Klart att han fick ligga brevid mamma. Lilla älsklingen. Men det visade sig vara ett ganska dumt beslut. Vällingen som han fick innan bestämde sig för att komma upp och eftersom han låg brevid mig.. Ja då fick jag ju allt på mig. Så det blev bara att riva upp Stefan, dra upp alla lakarn ur sägen och hoppa in i duschen med Hugo. Så nu sitter vi här hela familjen TIDIGT på morgonen och är i stort sett helt klara. Om 45 minuter ska jag åka till jobbet och köra en delad tur så jag är inte hemma förns tio ikväll. Hugo vet att välja sina dagar. *suck*
Så här ser det ut i Hugos rum nu, jag vet inte om det blev så mycket bättre men. Det är svårt att möblera ett så avlångt rum!




Och så här blev spjälisen.

Kommentarer
Postat av: nalle333

Smart lösning må jag säga! Kidnappar kanske idéen om typ...tja..nått år eller två ;)

Hoppas allt e fint!

Kram kram

2010-01-21 @ 15:35:16
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0