När ska jag få sova?

2010-01-04 @ 23:12:04<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Nu har jag sagt flera gånger att jag ska gå och lägga mig men det kommer alltid upp någonting nytt. Haha men jag får väl skylla mig själv som inte bara går och lägger mig. =) Idag sov jag till 1 då Erika tyckte att det räckte och ringde för att berätta att hon kommer över. *suck* Tur att dörren var upplåst för jag låg kvar i sängen tills klockan var halv tre. Haha. Erika höll mig sällskap. Så åkte vi till stan och kollade in rean. Erika köpte två jättesöta klänningar och jag fick mig en stickad tunika. Jättego! Tack mamma ;)
I morgon kommer världens underbaraste Anne och Richard hit!
Fan va jag har saknat er!

Jag har redan fått tag i det andra minneskortet så nu tänkte jag lägga ut lite bilder.


Hugo fick mössa och vantar av morbror i julklapp. Supersöta!!


Älskade vän!


Är de inte fina?!


Hugo fick också av gammelmormor en supercool ny dagisväska med världens biffigaste spiderman ;)


I julklapp av Maja fick vi ett kort på henne. Hon sitter numera uppe på vår "wall of fame" ;)
(För er som inte ser/vet så är de andra Hugo, Hugo, Jag och Stefan och min pappa i första klass)


Hugo har nästan alltid någonting i munnen...





Stärtskön ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Han är såå söt i sina nya vantar och mössa :)

2010-01-12 @ 16:05:53
URL: http://minfamiljojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0