Nyårslöfte: Varva ner!

2010-01-02 @ 02:05:21<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag har lovat mig själv att ta det lugnt nästa år. Varva ner. Ta inte på mig alldeles för mycket och försök hinna med att njuta av världen. Det hade känts väldigt bra. Åter som har gått har vart väldigt stressigt. Jag har inte hunnit med mig själv alls nästan. Jag pratade med Stefan härom kvällen och jag sa till honom att det hade inte skadat om han hjälpte till lite för jag orkar inte dra hela lasset själv. Då sa Stefan någonting som verkligen förvånade mig! "Nej det är klart du har ju alltid så mycket att göra" Jag undrade vad han menade med det och han sa att jag har sagt det väldigt mycket nu det sista och börjar bli en vanefras som jag säger.

Det är ingenting som jag säger för att ni ska tycka synd om mig, men det har vart väldigt mycket nu det sista och jag ar verkligen inte orkat med mig själv ens. Jag har en tendens att alltid planera in allt samtidigt och när jag väl är ledig så hittar jag alltid någonting som jag kan knöka mina dagar fulla med. Men nu får det vara slut på det. Jag började det nya året med att sova tills klockan var halv 4. Sedan tog jag mig ett varmt bad, en ansiktsmask och lyssnade på en avslappningscd som jag fick av min mamma i julklapp. Det tog säkert en timme innan jag kunde slapna av och lägga alla måste åt sidan och bara njuta. Men sedan låg jag bara där och flöt i en halvtimma. Fy fasen va skönt! 

Hugo har fattat att man kan vända pallarna upp och ner och springer efter Mongo med dem som små vagnar. Haha. Ända tills Mongo får nog och hoppar upp i sängen så springer Hugo fram och tillbaka och bara asgarvar ändå. =) Sötnötarna!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0