Pluggerier

2010-01-13 @ 22:03:43<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag var det obligatoriskt möte i skolan. På hemsidan stod det att genomgången skulle vara 8.30 - 15.30. Men när vi hade gått igenom allt och hon sa åt oss att vi kunde gå hem om vi ville, så var klockan 9. Haha. Ok. Men jag tog tillfället i akt och satt kvar i skolan tills klockan blev 15. Alla uppgifter som jag kunde göra och var tvungen att göra blev klara i all fall. I morgon ska jag sätta mig och läsa tre kapitel ur en av böckerna jag köpte idag, så jag kan skriva klart den sista uppgiften. Så förhoppningsvis får jag lite gjort på Etiken med. Det var tänkt att vi eventuellt skulle jobba på medicinen imgn hemma hos Marie men det är så jäkla mycket att göra här hemma nu så jag måste nog hoppa det. Jag får plugga på "ensammålet" i stället. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0