Skolstart

2010-01-11 @ 21:06:40<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Idag mötte vi alla som skulle läsa några av kurserna med oss. De andra träffar vi på onsdag. Då ska jag också möta upp med två tjejer på skolan och köpa mina böcker för terminen. Om jag hade köpt dom nya hade de kostat 850:- men nu får jag alla tre för bara 320. Det var helt ok. En av böckerna är tom oöppnad. Bra grejjer :P där tjänade jag 500:-

Det är typ det som tar upp min vecka den här veckan. Vi har redan fåt lite uppgifter som ska vara klara på fredag så jag får sitta hemma och plugga. I morgon ska Marie och Emma komma hem till mig och vi ska förhoppningsvis göra klart reseterande uppgifter som vi inte gjort idag i skolan. Får se om vi får fler uppgifter på onsdag då det startar en ny kurs. Sista kursen Psykologi B startar sedan på måndag. Den ska jag läsa i vbg. Men det är helt ok för jag vill verkligen läsa den. Den är ju annars inte med i omv, bara A-kursen men jag har ju redan läst den :P

Hugo älskling är sjuk. :( inatt när jag vaknade av att han gnydde så kände jag att han var glödhet! jag tog tempen och den var 39.7!! Det blev alvedon, av med kläderna, massa vatten och så fick han ligga med oss inatt. Både jag och Stefan sov skit inatt pga det. Men det är värt det för att få koll på älsklingen. Jag vet att det är dåligt men jag kände att jag verkligen inte kunde missa det obligatoriska uppropet i skolan så jag fick ta på Hugo i morse och lämna honom till Stefans mormor. Sen kom Anna Lena och hämtade honom för Gittan skulle åka och handla. Så Anna Len hämtade mig efter skolan och körde hem mig och min lilla älskling. 

Får hoppas på att han sover bättre inatt och att han mår bra i morgon! På onsdag måste jag till skolan igen så är han inte sjuk har Anna Lena lovat att passa honom. Känns lite elakt... Men han trivs ju med farmor. Nä nu ska jag passa på att sova medans Hugo gör det ;)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

va iofs inte så svårt eftersom du skrev den på facebook ;)



tack så mycket! å du har en söt stjärngosse :D

kramkram

2010-01-12 @ 07:44:38
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: emilia

Emilia heter jag inte Emma =)

2010-01-12 @ 16:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0