Bild Efterlyses!

2010-07-02 @ 01:46:05<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Ja det hade kanske vart på sin plats med en bild? Det var fanimej inte igår! Felet är att jag inte har tagit några bilder på jättelänge. Och det känns lite onödigt att lägga ut en massa bilder som jag redan har lagt ut flera gånger. Ni får helt enkelt hålla er till tåls ;) I morgon får jag ta med mig kameran!
Då ska vi nämligen ut och käka med Camilla och Jonas. Hugo ska hem till farmor och ev. sova där. Men det märker vi imgn. Anw så ska vi fira Camilla som i måndags fyllde 23 år. Grattis i efterskott!

Idag har vi spenderat eftermiddagen och kvällen hemma hos ovan nämnda angenäma par. Haha. Det lät fint det. ^^ Men Camilla bjöd hem oss så att Hugo kunde bada med Nova och Lex i deras nyinköpta pool. Och när vi satt där så tyckte Jonas att Stefan allt skulle pallra sig dit efter jobbet. Sagt och gjort. Och killarna gick iväg och köpte pizza. Vi mölade i oss en halv pizza var och sedan la vi oss tillrätta i soffan och bara glodde på tv. Barnen somnade ett efter ett under kvällens gång och nu, vid kvart i två kom vi hem. Vi kollade på twiligt och mös. Jättetrevligt. 

Men nu ska jag sova så jag orkar upp med mitt lilla monster i morgon bitti när han får för sig att vi ska gå upp ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0