Bloggdesign

2010-07-02 @ 11:21:07<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Sitter och funderar lite på en ny design till bloggen... Någon som har något förslag?

Nu åkte Stefan iväg med Mongo. De skulle hämta figge eller något. Jag vet inte så noga. Hugo har vi lagt för middagen. Han var SÅ trött! Han bara stog och skrek utan att någonting hänt liksom och då orkar man inte med honom. Då är det bättre att lägga honom lite tidigare så kanske han får sova ut riktigt. Men just nu ligger han och ropar "komma komma" till mig så jag ska gå in å höra vad han vill. Om han inte somnar om igen vill säga :P

Annars ska jag njuta av att bara vara jag en liten stund. Och ta mig ett bad. Det är så himla skönt verkligen! <3 Funderar på om man ska ta och springa ner i källaren en sväng innan dock och hämta en bok. Jag har ju inga böcker här uppe... Men problemet är att jag vet inte vad jag vill läsa. Jaja jag hittar nog någonting. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0