Fallens i Helgen!

2010-07-14 @ 16:39:36<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Fan va roligt det ska bli! Fast jag har inga pengar, och jag kommer inte att vara ute halva natten. Vi ska inte gå ut och vi har inte ens planerat att träffa någon spec. Stefan jobbar och jag tar med mig Hugo hela helgen. Men ändå! Det ska bli så roligt att det händer någonting i THN. Att man kan gå ut och det vimlar av folk! Att man kan stöta på alla möjliga sorters människor och bara tjöta! Folk man inte sett på länge, eller har tappat kontakten med. Underbara tid! I alla fall för en översocial människa som jag =)

Kommentarer
Postat av: lucke

tjo! händer ikväll? :)

2010-07-14 @ 17:35:00
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Marita

Ja, det ska bli roligt med fallens dagar faktiskt.. Åker ner en sväng på förmiddagen imorrn, sen jobbar jag ju fredag-lördag, men söndag är jag ledig.. Ska vi ta en tur ner tillsammans allihop om det är fint väder?

BTW så tycker jag att det verkar som att alla mina bekanta håller sig borta från stan när det väl är nåt, för jag ser bara en massa främlingar.. Kanske man stöter på en eller annan, men inte så värst många faktiskt.. :S



Ja, jag gillar inte den där vuxensexualiseringen som blir när man tar på barn bikinis eller bh-ar.. :S Men det ÄR en fin bikini. Det håller jag med om..



Hoppas du gillar boken nudå, när du ska stå ut med den en hel natt.. ;) Å hoppas att du får en bra jobbnatt! Puss å kraam! :)

2010-07-14 @ 22:21:46
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Jo jag såg hela programmet, men jag störde mig mest på pappan i den familjen, som va så himla nonchalant mot mamman. Hade det vart min man hade jag kastat ut han från förlossningsrummet

2010-07-15 @ 16:45:43
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0