Hugos säng

2010-07-25 @ 20:47:54<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Hugo ska få en säng. Det kommer inte bli vilken säng som helst och jag hoppas verkligen att det kommer att bli så bra som jag har tänkt mig. Vi ska göra en egen säng till honom. Det kommer att bli en 90 X 200 med en gång men den kommer liksom att ha "kanter" så att han inte kan trilla ut så lätt. Jag är så rädd för det verkligen! Att han ska trilla ut ur sängen. I alla fall så kommer sängen att se ut som en bil från sidorna sett och jag har tagit inspirationen från den här bilden : 



Hoppas som sagt att det kommer att bli bra. Jag har höga förväntningar i alla fall. =) Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: M

Cooolt.. Har sett sånna sängar till salu på blocket, dom är häftiga. :) [tumme upp] Det blir nog toppenbra!

2010-07-25 @ 21:33:54
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag blir så inspererad ( stavning !? ) av dig :)

En egen säng, wow..kommer nog bli hur bra som helt =)

2010-07-25 @ 21:53:27
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Figge

Fan vilken bra ide Amelie dock tycker allt du borde försöka få den laser blå ;)

2010-07-25 @ 23:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0