Kräftskiva

2010-07-31 @ 10:17:55<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Igår var en helt vanlig dag. Jag jobbade, fick skjuts hem till dagis av en granne(s mamma), hämtade Hugo, handlade på vägen hem i ösregnet och kom hem en timme efter att jag hämtat honom. Det var lite segt. Väl hemma var det bara att ta av alla kläder och byta till någonting torrt. Sedan blev dagen lugn och lite senare kom Marita över med lite muffins. Det var mumma! Hon stannade naturligtvis och tjötade tills Stefan kom hem. Så la vi Hugo och lagade Tacos och mös till en film. Lite vuxenlyx i vardagen så där. :D

Idag jobbar Stefan till fem ungefär och sedan ska vi eventuellt åka till Velanda på kräftskiva. Vi vet att det är lite tidigt men idag var tydligen den enda dagen som alla kunde. Så det fick bli så. =) Det ska bli roligt faktiskt men nu är jag ganska hungrig och ska gå och göra mig lite frukost. ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kräftskiva låter asgott! :)Hoppas ni får en toppenkväll! Puss

2010-07-31 @ 10:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0