Underbara Lördag!

2010-07-03 @ 15:04:36<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag hoppas på en underbar dag idag. Det tror jag det kommer bli också. Dagen har börjat väldigt bra med en underbar sovmorgon. Hugo sov ju hemma hos Anna Lena inatt och Stefan åkte iväg i morse när han vaknade. Skulle bara till systemet och affären men jag vet inte vart han tog vägen :D Själv vaknade jag inte förän tjugo i tre! Det var underbart kanske har jag tagit igen lite förlorad sömn nu då så jag slipper att gå runt i koma resten av tiden :P 

På schemat idag står det att jag ev. ska vara chaufför men vi får se hur det blir med det. Jag har lovat att köra ner pojkarna till stan i alla fall så beror det på när de vill hem om jag kan hämta dem. Men det löser sig alltid. De är ju stora pojkar nu :D Och tre av de ska ju hit så de klarar sig alltid. :)

Efter körningen ska jag träffa världens underbaraste Marita. ♥ Vi vet inte riktigt vad vi ska göra. Det var ju tänk att vi skulle käka sushi och sedan gå på bio. (Eclipse ofc!!) Bion är bokad och klar men sushin visade sig vara stängd idag. Tråkigt! Men så tänkte vi New Place då. Det är ju väldigt gott. Men så såg jag igår att de hade semesterstängt fram till Augusti. Det är ju fan då! =) Men det löser sig alltid. Jag har ju aldrig haft tråkigt med Marita så det löser sig. =) Detta kommer vara min underbara dag. 

...Om jag nu bara kunde få tag i Stefan så han kommer hem med min frukost! (Han skulle köpa en limpa på vägen hem)  =)
Inga bra bilder, men låten är härlig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0