Underbart väder!

2010-07-05 @ 16:11:33<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag vet att de flesta av er inte skulle säga det om idag. Men jag tycker att det är härligt. Det är friskt i luften och inte alls så tryckande som det har varit. Enligt mig är det ett väldigt bra väder idag! <3

Idag hade jag velat spendera dagen med min älskling. Men han hade tydligen bestämt att han och Jonas skulle fiska idag. Så det blev inget med det. I stället så sitter jag och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar så jag kan hänga upp den. Sedan ska jag och Hugo åka och hämta Erika och dra ut till Siba. Hugos keps har försvunnit. Antagligen på dagis. Fan va tråkigt. Men det är väl smällar man får ta så nu behöver vi köpa en ny. Så det är det som står på tur idag. Hoppas ni andra också kommer få en bra dag! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag ser alltid skum ut om någon tar kort på mig och jag är medveten om det och försöke le och se bra ut ;) Haha

2010-07-05 @ 16:51:56
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0