Vampires Sucks

2010-07-09 @ 12:55:08<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Haha jag såg precis en trailer som jag tyckte verkade helfestlig. ^^ Även om jag är en av alla de tjejerna som älskar twilightfilmerna, så har jag absolut ingenting emot att driva lite med det. Det kommer en film som heter Vampires Sucks och den ska tydligen gå på bio i USA i sommar (Enligt Hannah Hale). Jag hoppas att den kommer till Sverige, för jag vill se den. Det känns som en film som jag och Marita skulle kunna garva ihjäl oss åt. Vad tror du vännen? Vad tror ni andra? Någon mer som ska se den?

Jag är ledsen att inte hela fick plats. Jag får komma ihåg och ändra bredden på bloggen någon dag. Som tur är är det ju inte mycket som fattas i kanten.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja det är jättesvårt ;S Men som tur är så kan jag läsa 50% nu i höst med kurser som jag har nytta av även om jag byter :)

Kollat på insädningsyppgifterna och det verkar inte vara ångest attack över dem,men jag vet att 100 % studietakt nu skulle bara ge mig ångest i höst så får börja varsamt :)

2010-07-09 @ 14:32:25
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Marita

HAHAHAHAAA!! Den var bäst! Den MÅSTE vi ju bara se..! Å ge mig en skyffel..! ;)

2010-07-09 @ 21:20:12
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0