Dagis

2010-06-15 @ 10:47:20<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
vad trött jag kan bli på Hugos dagis ibland! Jag har gått hela våren och tjatat om hur man ska göra med sommartiderna eftersom jag inte vet hur någon av oss jobbar än. Det är lite irriterande faktiskt! Det enda jag har fått till svar är "du behöver inte lämna in någonting till ollonborren, vi skickar hans schema dit under de tre veckorna." Och idag när Stefan lämnade Hugo så fick han med sig ett papper där vi ska skriva schemat för de veckorna till ollonborren. Toppen. Men i alla fall så är sista inlämningsdag på torsdag. det är ju TUR att de är ute i god tid menar jag! *suck*

Kommentarer
Postat av: nalle333

Tyvärr har jag inte "omkretsen" på magen. Men delar jag födelsevikten med s/f måttet så skall omkretsen ha varit 115 cm ungefär. Det <kan> stämma det där.. iiih

Oron stiger, liiiitegrann :P

2010-06-15 @ 17:35:37
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0