Delad Tur

2010-06-06 @ 06:06:13<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Idag är det delad tur för mig som gäller. Det är inte lockande måste jag erkänna. Jag är verkligen trött som ett as! Jag har inte fått sova en hel natt på jättelänge! Och roligt är ju att Hugo har gjort det. Så det är inte han som har väckt mig. Det är den andra jävla schommen som sover i min säng. *suck* Varför? Jag förstår verkligen inte det?! Och varje kväll säger jag till honom "väck mig inte inatt för jag måste få sova!" och varje jävla natt väcker han mig. Vad är det han inte fattar? Jag tyckte att jag var ganska tydlig i mitt krav på kvällen... Men men. Jag hoppas att de här dummheterna han håller på med ska "gå över" snart för jag håller på att bli galen på'n!

JAg har tre timmars rast idag. Hur kul är det då. Känns inte som någon ide att åka hem direkt. Och Stefan och Figge skulle ut till stugan och fiska idag så det är ju ingen hemma som väntar på mig heller. Christian (som för övrigt var här igår, Redan?! :P) sa att jag kunde komma hem till honom om jag ville och om det passade med hans jobbtider. Vi skulle höras av idag. Får se vad som händer. Men nu ska jag i alla fall gå och tvätta fejjan så jag kanske vaknar till lite! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

haha jo precis :)



Nej om det är någon annan så blir det svårare att säga ifrån, men om det är någon som INTE har barn som lägger sig i, ha ha då kan jag bli riktigt jävla arg. Om inte argare än när ngn som har barn lägger sig i.



Ha en bra dag på jobbet ! <3

2010-06-06 @ 07:19:10
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: A

god morgon! :)

2010-06-06 @ 07:31:26
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha men vad då för typ..Det är inte mensen du menar fast med annat ord eller?? Hahahahahahahhaha!!!



Jo jag menade ju naturligtvis 40 år och det har jag nu ändrat. Haha! Det bidde visst en 5a iastället för 4a =)..



Kl 15 är kalaset på lördag =) Hoppas du hinner, hihi!!

Puss

2010-06-06 @ 19:31:11
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0