Mannen med stort M

2010-06-04 @ 21:41:55<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Den dr snubben som vi har väntat på har ännu inte dykt upp... Jag tror stenhårt på mitt "han kommer inte att dyka upp heller", men Stefan tror att han gör det. Men nu är vi trötta på att vänta så i morgon ska vi skaffa besked. Om vi ska gå här hemma och vänta på gubben eller om vi lika gärna kan göra vad vi vill. :P Vi får se på detta imgn.

Idag har jag vart på student. Min kära kusin Richard tog studenten idag. Nybliven kock som han är hade han fixat maten själv. Det var jättegott! Han kom naturligtvis också till kalasen full. Det var en syn- För fastän jag supit en hel del med hans bror, och Richard fan är så stor att han tagit studenten nu; så har jag aldrig sett honom påverkad förut. Men han skötte det bra och det var inte så farligt. Konstigt nog tyckte Hugo om honom. Han som annars är rädd för män. Han är dödsrädd för min morbror liksom. Men Richard sprang han in i famnen på direkt. Samma så fort min mamma kom. Så ropade Hugo "momo" och så sprang han in i famnen på henne. Det är också lite skummt eftersom de inte träffas så ofta. Så tycker jag att han kanske inte känner igen henne så... Men tydligen och det var ju roligt att se :D

Nu är jag helt slut! Fast än klockan inte är slagen tio än så har jag krypit ner under täcket. Det är fan inte bra det här Jag är helt dö ju för fan. Men nu ska jag sova så det blir ändring på det. =) God natt!

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & GRAVID]

Undra om de är den där snubben jag tror att det är? Hoppas det iaf ;P

2010-06-04 @ 22:15:26
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha men Amelie, sluta nu skriva i gåtor!! Vem är han? Ska ni fixa något i hemmet eller är det något helt annat som man kanske kan gissa lite jämställdhet?? Hehehe!!



Jo med oss är det fint, hur har ni det då? Har ni något för er imorgon eller vill du hänga med upp till höjden och hälsa på Emilia och Marie med barnen??

Puss

2010-06-05 @ 19:38:01
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0