Boooring

2010-03-02 @ 15:20:10<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jag har verkligen ingenting att göra. Eller nej. Där ljög jag. Jag har massor att göra som alltid men jag känner inte för att göra någonting och jag är rastlös. Jag tänkte börja sticka en klänning till Nova, men jag har inte rätt storlek på stickorna så jag måste antagligen gå å köpa ett nytt set om jag inte hittar de jag vet ska ligga här någonstans. 

Jag har hittat inne på kappahl helt enfärgade t-shirtar med tagen "ta 3 betala för 2" och det tycker jag är bra. :D Haha. Jag tänkte köpa enfärgade tröjor och göra egna tryck på dem. Lite personligare, lite roligare. Jag gillar det här trycket:

Visst var det häftigt ;) Och klänningen som jag tänkte göra till Nova, har jag hämtat inspiration härifrån:

Söt va? =) Men jag vet inte om jag ska ha med fickorna...Vad tycker du Marita? I alla fall så ska den behålla det blå, fast det kommer bli samma blå som i Mongos tröja, och så kommer den att bli vit och typ... någon sorts nyans av rosa, lite åt persikohållet... Den är i alla fall jättefin. Jag tror att det kommer att bli bra, men jag har inte kommit fram till vad jag ska ha för knappar än. (för ovanlighetens skull) Vanligtvis så hittar jag en knapp som jag förälskar mig i och utformar något plagg som passar till den. XD Jag älskar knappar! :P


Buttons! My buttons...!

Jag gillar knappar som är originella. Antingen via färg eller form. Jag har knappar i alla möjliga olika kostiga former; sax, pennvessare, vespa, hellikopter, mandarinklyfta, Terrier, elefant, smurf mm. Men dessa är mina favoriter:

Den röda och blå tycker jag om för att det är en så härlig färg; syns bättre irl.
Den lilla rosa älskar jag eftersom den påminner mig om ett gristryne. Hehe. Den har också en mycket härligare mer cerise färg irl.
Och ärligt talat, vem gillar inte en smurf-knapp? Smurfarna är störtsköna! ;)
Jag har också rosa elefantknappar. Jag älskar rosa elefanter. Är det någon som tvekat på det efter att ha sett min tatuering? Haha. Det är ju en rosa elefant på min ankel. <3 Rosa elefant i mitt hjärta. ;)
Nej nu måste jag nog sluta babbla. Men det här är vad som rör sig i mitt huvud när jag har tråkigt. ;) Hoppas ni hittade någonting roligt att läsa om i alla fall =)

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

åh har du hittat ett ställe där man kan köpa enfärgade tröjar :D

har letat som en galning efter sånna men inte funnits nån stans..

2010-03-02 @ 15:53:26
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: M -igen! ;)

Oh, det blir säkert bra hur du än gör.. :) Jag är inte kräsen.. Du har bra smak, I trust you on this one..! ;) Den var jättesnygg i de färgerna som är på bilden oxå, men med rosa-ish blir det väl lite mer somrigt förstås.. :) Som sagt, det blir säkert bra hur du än beslutar!

2010-03-02 @ 18:33:31
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0