Kärleksförklaring

2010-03-12 @ 10:10:30<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
"Om vi kunde cykla genom livet, vill du då vara min pingla?"

Jag tycker att det är en väldigt gullig mening! ♥ Men helt ärligt. Tänk på det. Pinglan är en ganska så onödig manick ändå som bara sitter där på styret. Man använder den inte särskillt ofta och när man gör det (Jag i alla fall) så är man ganska hårdhänt och den går sönder efter bara ett par tre gånger. Pinglan är till för att mota bort andra så att personen som pinglade kommer fram och förbi utan att behöva stanna. 

Är det det man vill ha? En kille som är får dig att gå sönder. Som vara använder dig när han behöver det och som inte ser åt ditt håll annars. En kille som använder dig för att komma dit han vill... Då vill inte jag vara någons pingla.

Kommentarer
Postat av: M

Du kan få vara min kalaspingla..! <3

2010-03-12 @ 12:30:05
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: Sosso

hahaha så underbart tänkt...Då vill intejag helelr vara någons pingla om det skall vara så hihi



vad händer idag annars?

2010-03-17 @ 09:56:22
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0