Snabb uppdate

2010-03-12 @ 07:17:32<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Ja det är det verkligen! Jag sitter och trycker i mig min frukost medan Hugo ligger och pratar i sin säng fortfarande. Idag blir det fullt upp hela dagen och den börjar med ett återbesök på NÄL.Då får vi se vad läkarna säger. Han har ju faktiskt inte behövs airomiren på ett par dagar nu men så är det väl även om man har astma antar jag. Man behöver inte alltid medicinen varje dag. Jaja vi hoppas på bra besked och att det inte tar allt för lång tid.

Sedan ska Hugo hem till farmor och jag ska iväg till vbg på lektion. Rolgt värre. Det är pressentation idag. En klasskompis har skrivit om behandlignsmetoder. Kan va kul.

Sedan bär det av att hämta lillbajsarn igen och kanske stefan med, beroende på vad han har bestämt sig för. Och åka iväg till babysimmet. Det är min dag gott folk. Ska ni andra göra någonting roligt?

Kommentarer
Postat av: M

Jag ska vässa klorna på katten.. [mohahaha]

2010-03-12 @ 08:39:18
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0