*Suck*

2010-03-10 @ 22:24:07<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag vill bara börja med att säga: "Fy fan för dig! Du har förstört hela min planering!"
Med det sagt så vill jag även be om ursäkt. Det är bara att jag såg ju fram emot att få träffas men jag förstår att du måste göra det du måste. Det är klart att det viktigaste är att du har fått ett jobb! *Grattis* och vi kan absolut ses någon annan dag istället.

Sen när jag ändå är inne i dessa gratulationer så vill jag även passa på att gratta min underbara granne som har fått en timanställning! GRATTIS VÄNNEN! Önskar dig all lycka med dina inringningar!

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå. En liten liten stund. Tills du kommer hem. Så jag kan få prata med dig i alla fall. Se där ja, nu fick du nästan ett helt inlägg. ;)

Kommentarer
Postat av: M

Tack gumman..! Du är så söt. <3

2010-03-11 @ 07:42:27
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0