World of Warcraft

2010-03-14 @ 19:22:58<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag sitter hemma hos erika där jag kommer spendera den här veckan. Vi har ätit en sallad och installerat wow på peters dator som jag har lånat med mig. Jag har fått en tio dagars free trial av erika så nu får jag väl testa spelet då. Jag har alltid varit väldigt anti wow, men jag får väl ge deet en chans då. Men jag kommer inte att börja betala för ett spel. Där går min gräns.
Så om ni undrar varför jag är lite innaktiv (som jag iofs alltid är...) så kan det ju vara på grund av detta. Det kommer inte att hända någontgin under den här veckan. Jag kommer njuta med erika, spela och bara vara! Ska bli så mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0