Fredag igen

2010-05-07 @ 12:29:15<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Finns det några dagar emellan fredagar? Jag tycker fan inte att det känns så. De flesta tycker nog att fredagar är den dagen i veckan som är härligast. Eftersom man vet att man är ledig dagen efter och det är ju helg och allt. Men fredagar är också den enda dagen som jag måste gå i skolan. :D Varje fredag sätter jag mig på bussen kl 1. Åker in till VBG, går på en lektion (som för övrigt är pissetråkig!) och sitter där fram tills jag sätter mig på en buss tillbaka till THN, och är hemma igen vid 5. Hur roligt tycker ni det låter? Inte så, nej jag tänkte väl det. :P

Idag ska Hugo och Mongo hem till Anna Lena. Hon ska se efter dem medans jag är i skolan eftersom dagis är stängt idag. Efter skolan, när Stefan också kommit hem.. närmare bestämt vid 8. Så ska vi grilla. Det ska bli jättemysigt. Men nu hoppas vi ju då att vädret håller sig fint, så de inte blir världens skitväder bara för att vi ska äta ute liksom...

Kommentarer
Postat av: nalle333

Haha. Berättar icke vad det blev för vagn. varken färg eller modell. Betald o klar är den. Kan avslöja att det är en DUO-vagn iaf :P mohahah -pussa-

2010-05-07 @ 14:35:12
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0