Grattis Marita!

2010-05-08 @ 14:32:04<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag fyller världens underbaraste Marita år! Idag blir hon gammal! =)
*Hihi*
Idag är det annars en ganska vanligt lördag. Det händer inte så mycket under dagen. Jag har redan hunnit städa upp allt som Älsklingen har dragit fram innan det var dax för napen. Nu är det snart dax för Hugo att komma upp och dra fram ännu fler saker som jag under eftermiddagen ska plocka upp. =) Jag har hunnit läsa lite v/o också. Så att jag inte är för mycket efter. Jag har planerat att läsa ut de här tre kapitlen tills på måndag så jag kan göra den sista uppgiften där då. Det kommer att bli bra.
Ja... Vad händer mer? Jag har planerat att vi ska gå ut till lekplatsen senare. Kanske ska höra med Camilla om hon och hennes små vill följa med. Leka lite gran. Får se vad som händer helt enkelt.
I kväll kommer Camilla och Jonas över och vi ska se på Solsidan. De tar med sig pizza och jag ska baka kladdkaka. Det kommer att bli jätteroligt! Det är tänkt att de ska komma när Hugo har gått och lagt sig. De ska inte ta med sig sina barn så vi får lugn och ro. Haha. Barnlediga hela bunten liksom. Så länge som Hugo inte vaknar då förståss. Men det brukar han ju inte göra så det ska nog inte vara något problem.
Nej nu ska jag gå ut och göra mig lite mat. Jag är fan hungrig!
(Jag skulle ha lagt ut en bild av något slag. Men jag upptäckte att jag har inte tagit ett enda kort på jättelänge! Så jag får ta mig själv i örat och ta med kameran ut sedan. Förhoppningsvis blir det några bilder i eftermiddag då ;) )

Kommentarer
Postat av: Marita

Tack så mycket sötnos. Å ja, det stämmer.. Jag är ju flera mil före dig på väg till graven nu.. :S Börjar känna att det närmar sig faktiskt.. Pensionen nästa liksom.. ;)



Hur gör man när man "leker lite gran"?? [nyfiken] Haha..



Puss!

2010-05-08 @ 21:47:34
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0