Introduktion

2010-05-26 @ 22:22:08<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Idag var jag på källstorp och hade en tre timmar introduktion för nattarbetet. Det sas ingenting nytt. Vi gick igenom Lex Maria och Lex Sarah, sekretesslagen, HSL och SOL typ. Thats all. Någonting roligt är ju att detta året ska thn kommun dela ut kläder till sommarjobbarna. Det har jag aldrig fått innan så det ska bli roligt. Men i alla fall så var det ett väldigt tråkigt möte. JAg fick mitt schema för de veckor jag ska jobba natt. Och det ser allvarligt ut som underbara veckor. På de 4 veckorna jag jobbar natt så gör jag en helg. *underbart* Det är lite så att jag kan känna att jag fick lite lite timmar... men jag vet inte. Hur många ska man göra natt för att jobba heltid? Det är ju lite andra regler där väl? Eller är det 140h där me? Jag räknade ut att på de första tre veckorna jag gör, så gör jag 100h. Men jag vet ju inte om det är mycket... Tror jag gjorde mer förra sommaren?

I morgon ska jag träffa Camilla. Vi ska åka ut till siba. Jag ska kika lite på pressenter. En till min underbaraste kusin som fyller 21 nu den 5 och sedan ska jag kolla på en t-shirt till Hugo. Jag funderar på en piké... Eller en med yoda. Har inte riktigt bestämt mig där än. Vi får se imgn. Jag måste även köpa fästingmedel till Mongo och så tänkte jag köpa ett nytt fotoalbum till Hugo. Hans är fullt nu så... :P Någonting annat tror jag inte att jag ska ha. :D

Nu ska jag beställa en omgång namnband till Hugoälsklingen och sedan ska jag krypa i säng. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0