Resultat

2010-05-28 @ 13:08:18<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Det var inte alls det resultatet jag strävade efter. Eller kanske. Jag vet inte. Det beror ju på vad det egentligen blev. Men just nu ska jag bara strunta i det. Gå vidare och satsa på någonting annat. Men det hade vart väldigt roligt. Någonting annat som hade vart super, som jag fick reda på idag. Men det är heller inget klart än. Men det hade vart skitkul! Haha jag känner att jag bara svamlar. Men Marita vet vad jag pratar om. Och detta inlägget är väl mest tillägnat henne. Tycker om dig massor vännen! ♥

Kommentarer
Postat av: Juulia

Jag förstår helt och hållet egentligen och jag vet att jag är väldigt självisk när jag säger så men det kommer nog aldrig bli av, men jag kanske skaffar barn tidigt men väntar nog tills jag har gått ut skolan i alla fall ;)

2010-05-28 @ 13:25:34
URL: http://fetochtjock.blogg.se/
Postat av: M

Haha, jag tycker massor om dig oxå..! :) ♥♥♥



Men strunta i detta nu, å njut av helgen istället.. Nya tag i nästa vecka..! ;)

2010-05-28 @ 21:33:34
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0