Sova-Time

2010-05-23 @ 22:07:22<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag har jag inte gjort så mycket. Suttit hemma och grubblat fram och tillbaka på några planer. Vilka de är säger jag inte men jag kan helt ärligt säga att jag har varit helt besatt av fullbordandet idag! Helt sjukt! Men jag får ju se det som så att när det väl kommer till kritan, så har jag redan gjort en del förarbete då ;)

Vi åkte till Anna Lena och grillade nu på kvällen och är nyss hemkomna. Hugo har slocknat i sin säng och vi ska lägga oss och se på en film innan vi går och lägger oss vi med. Upp imgn. Jag fick en påse skor av Therese med mig hem idag och det blir fotografier i mängder imgn! Jag har massa kort som ska komma ut men som fastnat i minneskortet. 

Det är väl föresten ingen som missat att fujidirekt just nu har ett erbjudande med 50 bilder gratis. Jag har beställt 50 bilder till Hugos album. Haha sen har jag alltså 250 bilder i hans fotoalbum och jag har bara betalat tre frakter på 29:- styck. Det är inte så farligt. Jag är en erbjudande-utnyttjare. ;)

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: nalle333

Har för mig att fuji har ett erbjudande just nu där man får 100 bilder och bara 29kr i frakt. :P

2010-05-24 @ 07:19:45
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0