Speedy

2010-05-10 @ 09:23:12<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Fick inga kort när Camilla och Jonas var här kom jag på igår kväll. Attans. Men det får jag väl ta nästa gång. Här hemma kör en tvättmaskin för fulla muggar och jag ska sätta mig ner och plugga. Idag är jag inne på slutspurten och det känns så skönt! Tack vara vår dumma lärare så har det vart jättemycket nu på slutet. Men nu kan man se ljuset i slutet på tunneln och det känns positivt. Men men nu har jag inte tid att sitta här och babbla längre. v/o here I come! :D

Kommentarer
Postat av: Marita

Hejja hejja, friskt humör! Det är det som susen gör! :D [din egen hejjaklack]



Suck å stön för sånt där med bussförbindelser.. :S Skittrist.. Hoppas du kom hem helskinnad iaf.



Ja, hon älskar verkligen den kepsen. Får bända loss den från huvudet om den ska av.. Haha..



Jaha, jag todde att "leka lite gran" innebar att man tog granris å ställde sig i en julgransfot å såg grön ut.. Fel av mig. Trodde du menade "leka lite grann".. ;)



Hur gör man sig yngre då..? Utan att för den delen göra sig barnslig? (för det kan jag redan..) Måste ju finnas nått mellanting liksom.. Eller så är jag helt enkelt så gammal som jag är. (?)



Näe, nu ska jag gå å se på film, å tänka på dig som sitter där hemma å pluggar.. ;) Puss å kram!!

2010-05-10 @ 09:30:39
URL: http://stjaernfall.blogg.se/
Postat av: anouk - Gravid

hihi ja du kanske längtar i smyg efter en til?:)

2010-05-11 @ 12:42:34
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0