Städa

2010-05-30 @ 12:30:07<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag skulle det bli en väldigt lugn och händelselös söndag. Nej inte så händelselös men förutom att vi ska bjuda Stefans mamma, syster, mormor och morfar på middag så skulle det bli lugnt. Vi skulle städa och handla lite bara. Men Stefan fick för sig att han skulle dra till torp och kika in på biltema. Han passar även på att handla där. Det tyckte han var en bra idé. Det tyckte inte jag till en början. Men så skickade jag iväg Hugo med honom så kan jag städa ifred. Plus att det kommer ta längre tid för dem att åka dit och tillbaka, än för mig att städa så då får jag ju lite tid för mig själv också. Så efter lite eftertanke så lät det som en helt ok idé. 

Så nu sitter jag här hemma, och ska koppla in Stefans högtalare i min dator. Så har jag lite musik å lysna på också. Underbart. =) Tjing så länge.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi ja det är faktiskt väldigt gott, om man nu tillagar det så det inte smakar allt för mycket fisk =) Hehe!!



Ja jag älskar ju barbapappa och han tycker nog det är lite skoj med nallarna =)

2010-05-30 @ 14:41:27
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0