The Sims - Yet again.

2010-05-11 @ 18:37:33<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Ja nu har jag fått låna Pettans dator igen. *Älska!* Så nu kan jag alldeles strax spela the sims igen ^^ *Nörd* Men jag tycker verkligen att det är jätteroligt! Och jag kan tyvärr inte spela det på min dator eftersom den är för dålig. Allt som fattas nu är att min älskling ska hjälpa mig å installera spelet åt mig. *tekniskt handikappad* Det blev visst många stjärnor där men men...

I morgon ser våran dag ut så här:

Hugo ska inte till dagis.
Stefan ska jobba.
Jag ska plugga.
Stefan kör Hugo till Gittan och Jörgen när han slutar.
Hugo åker med Gittan och Jörgen ut till stugan.
Stefan kommer hem och myser med mig. <3
Vi går över till Camilla och Jonas och spenderar kvällen där ;)
Wonderful!

Kommentarer
Postat av: M

Självklart får ni leka granar.. :) Ring mig nästa gång, så jag kan kika ut genom fönstret för å se hur det går till.. ;)



Hmm.. Kanske är det så. Kanske är det du som är äldre än du är.. eller så är jag lite yngre och du lite äldre, så möts vi halvvägs.. ;) Kompromiss!



Näe, nu är jag hungrig. :S Dags för frukost kanske..? (Nova åt upp all min yoghurt som jag tänkte haft till frukost imorse, å har inte orkat anstränga mig mer.. :P)



Om du inte har nåt för dig idag kan du ju höra av dig. :) Kraaam!

2010-05-13 @ 11:18:36
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0