Torsdag

2010-05-27 @ 11:47:06<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Inatt har Hugo verkligen sovit som en kratta! Det gjorde ju inte saken bättre heller att jag hade svårt för att somna igårkväll. Så när jag äntligen somnat så började Hugo vakna typ en gång i timmen och skrika som en galning. Jag försökte med allt. Jag lydde helt allvarligt hans minsta vink; det enda jag ville var att han skulle somna om igen så jag kunde få sova. Men vid 5 så fick han en dos alvedon och fick sitta i mitt knä i ett tänt kök. Jag vaggade lite fram och tillbaka och då stensomnade han. Sen sov han "hela natten". 

Min lycka blev dessvärre inte så långvarig. Vid 8 så väckte Mongo mig och ville gå ut. Så då var det ju bara att traska på och gå ut med honom. När jag kom in igen så var jag inte alls trött och jag satte mig och uppdaterade mig om vad folk sagt på FB istället. Hugo vaknade vid nio och nu springer han omkring och leker med Mongo. Får se när han tänkt att lägga sig och vila middag idag, men jag kan ju helt allvarligt erkänna att jag kommer slockna då med. :D

Jag har världens huvudvärk idag. Och Hugo är jättegnällig. Hoppas det går över när han sovit middag och jag tog mig en alvedon som jag hoppas ska lindra denna skallebonk. 

Annars så beskrev jag i inlägget innan vad jag ska göra idag, så jag känner att det är ganska onödigt att ta upp det igen. Nu ska jag se om min prins är redo för att vila middag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0