101112

2010-11-12 @ 09:55:35<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Jahaja då är det redan fredag igen. Igår var jag så trött att jag höll på att dö. Jag vet inte riktigt när Hugo gick och la sig eftersom jag faktiskt sket i allt när Stefan kom hem. Men jag tyckte att det var ganska skönt när det dröjde ända till 8 innan han kom in i min säng. Då hade Stefan redan åkt till jobbet, han började 7. Så Hugo kröp ner i sängen jämte mig och stensomnade. Klockan nio vaknade han igen och ville se på barnkanalen. Så vi gick upp, kissade, bytte blöja, gjorde en flaska välling, satte på tvn och kröp ner i sängen igen. Där låg i och mös i en halvtimme typ innan jag kände hur hungrig jag var och var tvungen att gå upp. :P

Nu sitter vi här vid köksbordet. Hugo målar och jag kikar runt lite på internet. Jag ska väl försöka slänga in en tvättmaskin om en liten stund och annars upptäckte jag i går kväll att jag har en hel att läsa tills på måndag. Så det har jag ju att pyssla med idag också. 

Stefan lovade mig igår att han skulle spackla färdigt barnkammaren i helgen också. Så det hoppas jag väl på att han håller. Så vi kan börja slipa där inne någon gång. För det behövs antagligen spacklas en gång till och det känns bra om det blir klart någon gång. Det är ju liksom inte så att jag är rädd för att Rasmus ska komma ut snart, jag är ju "bara" i vecka 28 så det är ju ca 11 (jag går ju in i 29 på måndag) veckor kvar. Men som det är nu här hemma så är allt så rörigt. Vi har saker överallt liksom. En stor spjälsäng i hallen och kassar med saker som ska in i Rasmus rum. Det blir ingen ordning på Hugos rum eftersom jag har saker där inne som ska ut också. Nej. Jag vill ha det klart nu. Jag orkar inte leva i kaos mycket längre. Det är jobbigt nog som det är att springa runt å städa, då behöver vi ju inte addera en hinderbana också.

Kommentarer
Postat av: Linda

Städa är jättekul! Eller nej, det var ganska OK när det såg städat ut ett bra tag med, inte bara i någon timma :D

Hmm, förstår inte hur barnfamiljer med massor med ungar klarar av att ha de så fint hemma, haha.

Kanske gör som jag när det kommer någon. Panik städar dagen innan ;D

2010-11-12 @ 10:28:57
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha precis ;) tror så också



Jaa det är det setet :) Tycker det är så söta.

Men vi får ju också priotera vilket av delarna man vill ha för garderoben + bänken får inte plats. Och han har ju en byrå så bänken får väl räcka :D

Tänkte om man skulle ta den gröna men han har ju en sådan blå säng som du köpte grön tror ja o jag vet inte om det matchar. Men men, det blåa it is:D

2010-11-12 @ 11:29:49
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0