Arga Snickaren

2010-11-17 @ 23:55:19<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag såg precis på en av de bästa serierna som går på tv just nu. Haha. Jag älskar Arga snickaren. Men jag blir så vansinnigt sugen på att skaffa hus! Haha jag vill inte sitta här i min lägenhet och se på alla andra som får det så fint. Jag vill också flytta! Jag vill också känna att om jag gör det här så kommer det att vara värt det för att vi ska bo här en längre tid. Här vill jag inte bo längre. Jag har bott här i två år i januari. Det är länge. Läääänge länge. Jag vill inte mer. Jag har egentligen inte bråttom härifrån. Och jag vill absolut inte flytta någonstans i väntan på något annat. Då kan jag lika gärna bo kvar. Men jag vill hitta >mitt< hus nu. Och jag vill flytta dit snart. Men... Det lär väl dröja ett tag till innan jag får ett hus. ;) Vi behöver ju lite mer grepp om vår ekonomi innan dess liksom. Det är jag mycket väl medveten om. Och vi har det ju inte dåligt här egentligen. Faktiskt ganska bra. Det är bara just nu som vi för tillfället bor i en dammhåla och arbetsplats. Men det går snart över.

Idag har Stefan tagit tag i allt vi hade i hallen. Så nu har vi inte en massa skit där längre. Känns bra. Då kanske jag kan ta tag i att flytta ut garderoben någon dag. Antagligen när Figge kommer och hälsar på för jag orkar inte få ut den. XD Haha. *älska Figge* Det blev alldeles för trångt med den i vårt sovrum. Det funkar liksom inte. Och i hallen har vi ju haft den förut så det vet vi ju att det funkar bättre. Inte optimalt, men bättre än det är nu. 

Nej nu ska jag gå in och ta några tag med spackelspaden och sen ska jag krypa ner i säng. För nu börjar jag bli riktigt trött och i morgon är det en hel dag med plugg för min del.  God natt alla söta!

Kommentarer
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Jag tar med mig Linus, men William stannar hemma med pappsen :)

2010-11-18 @ 08:17:11
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0