Bilder från igår

2010-11-13 @ 10:54:45<3<3
Dagboken, 2 Kommentarer<3<3
Igår var en hemsk dag. Jag ville inte vara med för fem öre kan jag säga! Men jag fick lite bilder iaf som är störtsköna. =) Haha. 


Hugo tar på sig en blöja själv.

Haha men det var visst lite svårt att veta vilket hål som skulle vara vart. Så den kom lite på sned. :P




Efter några kort vill Hugo inte vara med längre. Det här är typ standardposen efter några bilder. :P


Hugo var nog lite trött. För han somnade på toaletten. XD
Älskade unge! ♥


Jag försökte få till ett fint kort som pepparkaksgubbe.




Det gick ju sådär... 


Men tillslut så fick jag ett på avstånd. ;) 
Skam den som ger sig. Synd bara att det är en sån "fin" omgivning.

Kommentarer
Postat av: Linda

Aw <3 En sådan pepparkaksdräkt köpte vi till Lukas när vi var på

Ullared med =) Hatten är göööör stor :D

2010-11-13 @ 19:45:06
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma&Gravid

gu va trött han måste vart om han somna på toan sådär

2010-11-14 @ 09:49:41
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0