Då var det bestämt

2010-11-19 @ 09:40:51<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Egentligen borde jag väl inte säga någonting eftersom det kan hända att Hugo kommer in här och tittar. (Eller inte...) Men nu är det bestämt vad Hugo ska få i julklapp av mig och Stefan. Det blidde en Micki Spis. En svart sådan. Den är beställd och klar. Det låter fint. =) Så om någon inte vet va de ska ge till honom i julklapp så är ju tillbehör till den (typ kastruller å sånt) alltid roligt. :P



Jag tror minsann att vårt julklappshandlande snart är klart ändå. Det känns fint. 

Mamma, Beställd
Mormor, Beställd
Hugo, Beställd
Stefan, Klar
Veronica, Nästan klar
Maja, Inte klar... (Kjelle, vad önskar sig Maja?)
Nova, Klar
Erika, Klar
Tommy, Inte klar
Basti, Inte klar
Steffo, Inte klar
Farmor, Ska beställa
Mattias, Inte klar
Dennis, Inte klar
Linus, Inte klar
Simon, Inte klar

Hmm... Ja det var väl dom. Har säkert glömt någon här men jaghar skrivit ner den riktiga listan i en bok här hemma. =) Det verkar väl som om det är typ 50/50. Jaja, Det är ju bara barnen kvar och det är nästan dom som är svårast tycker jag. :S Va fan vill dom ha liksom?! Jag får väl kika in i någon leksaksbutik eller något. :P 

Nej nu ska vi gå till dagis Hugo och jag. =)


Kommentarer
Postat av: Kjelle

Vad roligt, då vet jag vad vi kan sikta på när det gäller Hugo, och om maja så stå det på hennes önskelista: Petshops, lite pussel(inte för lätta,typ 50 bitars eller mer, DVD med barbapappagänget,nåt med pippi går bra. Nåja ni hittar nog på nåt. Är det nåt annat ni vill veta?

Kram Pappa,Svärfar och farfar

2010-11-19 @ 12:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0