Databord

2010-11-28 @ 21:18:30<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Stefan har äntligen skruvat upp ett stort databord i vardagsrummet. Det är jag som vill ha det, han har ju sitt men vart ska jag ha mina saker liksom? Jag är trött på att ha dem utspridda överallt. Så nu är jag nöjd. :D Här på kan jag ha mina skolgrejjer och min lilla dator... Kommer att vara jättebra. :D Plus att vi slipper ha skrivaren och så på golvet för nu får den plats på bordet. Jag är nöjd! :)



Och om det är någon som tycker att det ser lite högt ut... Så är det jag som vill ha det högt. Stefan tycker att det är lite i högsta laget men jag fick min vilja igenom här. :P Så får vi se om han vänjer sig eller om vi kompromissar med en liten sänkning senare. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0