En månad kvar till Jul.

2010-11-24 @ 17:36:45<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Om en vecka är det 1 December och dax för mig att plocka fram både julpynt och chokladkalendrar. Det är också dax att plocka ner den första klappen till Hugo ur hans paketkalender som jag inte ens har köpt alla paket till. Men det löser sig. :P Det är bra att vara optimist vet ni. Jag har bestämt mig för en del grejjer som jag också har kikat ut i affärerna. Jag väntar i princip bara på pengarna. Men de rullar ju in här i övermorgon så det är nog lugnt.

Jag fick en positiv överraskning av min älskling här igår. Jag satt och pratade lite för mig själv om ifall jag skulle orka spackla eller inte och Stefan berättar att det är redan klart. Och han har redan slipat också. Åh vad underbart! :D Då slipper vi ännu mer slipdamm överallt! Fast jag har vart inne i Rasmus rum och kollat, och jag är väl lite noggrannare än vad Stefan är, konstigt nog eftersom det är han som är snickaren, men jag ska nog ta några tag med slippappret på några ställen ändå. Det är inte mycket men det är lite granna. :P *Perfektionist som man är*

Igår tog jag det lugnt hela dagen i princip. Jag klarade inte av att göra någonting för Rasmus var på väg ut kändes det som. Haha. Så fort jag gjorde någonting så kom förvärkarna som ett brev på posten. Hela dagen höll det på. *Suck* Så jag höll mig ganska stilla. Jag gick över till Marita på kvällen. Vi såg på Vampires Sucks, som var jättedålig! Jag tyckte inte alls att den var värd att se. Som med flera andra filmer så visades det bästa i trailern och allt annat var bara kasst. Men godis, dricka och underbart sällskap gjorde ändå kvällen underbar och jag kom hemåt strax efter två.

Idag har jag inte känt av någonting i magen så jag har kunnat leva normalt. Vi har vart hemma hos Stefans mamma och ätit mat, sedan så har jag städat lite här hemma och hunnit med en tvätt. Ska strax sätta igång maskin nummer två och faktiskt försöka lägga mig och läsa lite grann inför skolan. I morgon är det workshop och ska jag vara helt ärlig så har jag ingen aning om vad jag ska förvänta mig av det...

Nej nu ska jag fortsätta plocka lite här hemma tills klockan blir 8. Då ska jag slå mig ner i soffan och se på Arga Snickaren. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0