Förvirrade Fredag

2010-11-05 @ 22:29:16<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag har gått runt och trott att det är lördag hela dagen idag. Och jag vet inte riktigt vad det är med mig, jag har sovit nästan hela natten inatt. Jag har bara vaknat två gånger. =) Hugo kom aldrig in till oss inatt så jag behövde inte gå upp någonting inatt förutom en gång på toaletten. Så inatt har vart en väldigt bra natt.

Hugo vaknade inte heller förän närmare halv tio så jag fick en hel del sovmorgon. Det var så otroligt skönt. Men lik förbannat så somnade jag i soffan när Hugo sov middag och så är jag astrött nu. Varför? Jag har ju sovit liksom. Jag har inte sovit så mycket på länge som jag lyckats göra idag. 

Snart ska jag gå och lägga mig tror jag. Inget bra är det på tv heller. Jäkla skit bara. Halsbränna har jag och gottesugen är jag. Tabletterna orkar jag inte ta fram och inget gott har vi hemma. Kan det bli jobbigare en fredagkväll? :P

Haha. Hoppas ni andra har haft en toppen dag! Jag har ju bara sovit å städat. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0