G'natt!

2010-11-26 @ 16:10:43<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Nu ska jag krypa ner i sängen och SOVA! :D Ja faktiskt. Jag är så otroligt trött så det finns fan inte och jag ska ju jobba inatt så då behövs det ju verkligen. ^^ Efter vilan ska jag ta och se om jag kommer bort till supermarket och posten. Jag behver lite småsaker till frukosten imgn typ smör och mjölk. Sedan har jag ett paket att hämta på posten. Yayy! Det kommer att bli så kul, fast det beror på hur stort det är. Orkar ju inte släpa med mig hurr mycket som helst hem. Om jag kanske skulle låna med mig Hugos pulka.... jhaja nu ska jag sova iaf. God natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Naj =( redan testat de, brustablett i alvedon o voltaren var bättre :D

2010-11-26 @ 18:49:34
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0