Hemma igen!

2010-11-27 @ 07:52:49<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Otroligt skönt! Jag kom på halvvägs igenom vargön att jag fortfarande hade jobbnyckeln och larmet i fickan, så jag fick vända. Väl framme hade dörrarna inte låst upp sig än så jag fick springa runt och kika in överallt om jag hittade personalen. Roligt eller! Fan va segt. Men nu är jag äntligen hemma igen. 

Idag har jag vart effektiv. Jag tänkte att jag pluggar så länge som jag orkar å så ser jag på film sen. Och när jag kände att jag inte orkade mer så kollade jag på klockan och fick värsta chocken. Då var klockan redan fem! Ingen idee att sätta på någon film då inte när första man vaknar klockan sex. Men det känns bra. Nu har jag skrivit färdigt reflektionen och halva slupuppgiften. Då är det alltså bara halva slutuppgiften klar så är allt färdigt. :D Känns så otroligt bra. Speciellt eftersom kursen slutar om två veckor XD Haha. Men nej, jag är inte som det kanske låter ute i absoluta sista stund. Den här kursen var bara på fem veckor å jag har ju fram tills nu läst en massa och letat stoff. Jag var allt ute i god tid den här gången! :D Och så får det bli nästa kurs med som ju är min sista. Ifall att Rasmus hade planerat att komma ut tidigare så kanske jag hinner klart med kursen ändå. Det är ju inte så stor marginal jag har ändå. Men det löser sig. =) Det är ju sånt jag inte kan planera, bättre då att ta tag i det jag kan göra någonting åt. Nämligen skolarbetesplaneringen. 

Nej fan nu orkar inte jag det här längre. Nu ska jag gå å lägga mig! God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0