Home Alone...

2010-11-20 @ 20:40:41<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Nästan i alla fall. Stefan och Mongo har flytt fältet. I morgon kommer det en massa folk hit och då vill de inte vara hemma., Hugo hade inget val. Haha. Han ligger inne i sängen och sussar så sött. Underbart att han kan somna i tid någon dag så vi kanske får rätt på dygnet för honom igen. Men vad som inte är så roligt är ju att han vaknar tidigare på morgonen när han somnar tidigare på kvällen. *ganska logiskt*

Jag sitter och försöker fördriva tiden en liten stund. Jag håller på att ladda ner ett avsnitt av vampire diaries för tillfället som jag tänkte se ikväll. Ska även ställa mig och steka lite fattiga riddare till kvällsmat. Men jag är inte hungrig så därför väntar jag en stund till. Efter mat och "tv" så blir det bums i säng för min del. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0