Jag sover inte...

2010-11-27 @ 13:01:25<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Men jag vet inte om jag är vaken heller. Jag kan inte somna om igen men orkar inte ens ta mig upp ur sängen. *suck* Det är inte lätt när det är svårt. Vad ska jag göra idag då? Jo jag ska ha så roligt att jag ska betala räkningar. Yippie! Men det är ju skönt att få det gjort och också veta hur mycket pengar man har att röra sig med den här månaden. Inte så otroligt mycket tror jag.. Som vanligt. Men ändå. Jag fick lite extra i län den här månaden än vad jag räknat med. Det var förbannat skönt så häri juletider. Men de försvinner ju fort. Vi har ju en renovering igång och då går i stort sett alla pengar som vi kan undvara dit. Skulle behöva lägga undan en del till en vagn också men vi får väl se hur mycket det blir över. 

Roligt. Ett inlägg om ekonomi. Stackars er läsare! Men i alla fall så ska jag nog försöka skriva ner "dagens inlägg" och sedan ta mig ut till köket för att äta lite frukost. Om jag kommer upp ur sängen vill säga... :S

Kommentarer
Postat av: Linda

Tror du redan vet de men du vet att man får 500 kr extra om man har barn i bidrag på CSN va ?=)

Bara ett tips ifall du råkat missat de :)

2010-11-28 @ 14:01:16
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0