Kom heeeem....!

2010-11-12 @ 19:38:48<3<3
Dagboken, 3 Kommentarer<3<3
Jag sitter och väntar på Stefan. Jag orkar verkligen inte med Hugo just nu. Han tjötar så jag håller på att bli galen, skiter i ALLT jag säger och det känns som om allt han gör, gör han för att jävlas. Han gör liksom allt som han vet att han inte får. *suck* Så jag väntar på att Stefan ska komma hem så ska jag gå in och lägga mig i ett bad tror jag. Och försöka läsa lite i boken som ska vara utläst tills på måndag. Like thats gonna happen liskom. *suck* Det var ju tänkt att jag skulle läsa medan Hugo sov middag idag men han hoppade ju över det. Vilket resulterar i en övertrött skittrotsig och asgnällig liten skitunge hela em/kvällen. *YAyy!!*

Föresten så var fisken inge god. Smaka bara massa peppar. *J'vla skit också* Så jag får ta MYCKET mindre peppar nästa gång så får vi se om det smakar någonting...

Vad har vi gjort idag då? Jo jag har fightats med min son var och varannan minut. Så har jag läst ut kompendiet som också ska vara läst tills på måndag. *duktig* Annars har jag tvättat tre maskiner, diskat en, plockat leksaker till förbannelse och möblerat om lite bland mina blommor (som inte blev bra och antagligen ställer jag tillbaka dom som de var i morgon igen).

Jag känner att jag inte riktigt är en social varelse just nu. Tror inte att någon hade blivit lycklig av att vara runt mig för tillfället. så jag tänker avsluta det här skriveriet.

Föresten så måste jag gå å torka bajs... *suck*

Kommentarer
Postat av: Linda

Herregud vad du är duktig med skolan o de :)

Beundrar verkligen att du klarar läsa så på högskolan och ha en 2 åring o bebis, de ska du ha credts för. Jag läser "bara" undersköterska och har knappt orken att plugga när jag väl får tid :)



Mm, jo krediter är ju skoj att ha!

De jag avbetalar på som inte är så kul är att jag tog

ett mobilabonumang på min 18-års dag utan inkomst så nu får jag betala av ca 7000 kr för en räkning som först var på "bara" 900 kr, haha dumt dumt dumt, Men nu är det bara 1000 kr kvar på den skiten.

2010-11-12 @ 19:48:02
URL: http://lindamandersson.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Nej då tar inte illa vid mig, men eftersom både BVC och barnläkaren på Neo sa åt oss att göra på det viset så har vi valt att göra det :)

2010-11-12 @ 22:39:51
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: Marie [Mamma till William & Linus]

Ja det tycker jag, när kan du ? :)

2010-11-13 @ 10:41:47
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0