Men IDAG är det lördag!

2010-11-06 @ 10:16:06<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Idag har jag i alla fall rätt dag på skallen. Lördag. Jag vet ärligt talat inte varför jag ser fram emot att det är lördag. Stefan jobbar och allt är egentligen som en vanlig vardag. Men det känns bra. Har antagligen med att göra att ju fortare det blir helg och den försvinner igen, ju fortare blir det onsdag och Ullared. =)

Idag är inte planerna allt för många. Det är det gamla vanliga idag igen. Vi ska gå en sväng till supermarket och köpa bröd. Så ska jag försöka övertala Figge om att vara hemma lite med Hugo medan jag springer ner till källaren med lite skit, och rotar fram lite bebiskläder. Det är ju faktiskt dax att ta upp det nu om jag ska hinna gå igenom allt innan vi åker till Ullared.

Här hemma finns det ju ingenting som heter sätt dig ner och gör allt på en gång. Min lilla vilding ser hänsynslöst till att man inte kan syssla med samma sak i mer än några minuter. Haha. Så tid på sig är ju alltid bra. 

Jag tror iofs inte att det är så mycket som jag behöver i Ullared till Rasmus. Men det är ju alltid bra att kolla upp sånt innan man åker, så man inte kommer hem och upptäcker att man skulle ha kollat på någonting. Än så länge står det spjälsängsskydd, plastad frotté och strumpbyxor på listan till honom. Så får vi se om det dyker upp någonting mer.

Allvarligt, hur kan man egentligen sitta här och babbla på, när jag ingenting har att säga? Står det ens någonting intressant i min blogg? Haha jag bara flummar runt här känns det som. 

Gud va sugen jag blev på cookies. Om man skulle baka det idag kanske? Vi har väl allt hemma utom margarin... *På tal om ingenting*

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh, Cookies <3 Minns du när du tog med en låda med sånna hem till mig när jag bodde i Lidköping=)

Du fick sova på en madrass på golvet för jag hade ju en sådan liten säng och sedan när vi liggat och pratat en stund sa du "Nee jag kan inte sova om jag är själv, jag kommer upp till dig" Så åt vi Cookies ;) Något i den stilen. Vet inte vad vi gjorde först.haha

2010-11-06 @ 12:20:20
URL: http://lindamandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0