Skolan

2010-11-22 @ 12:57:57<3<3
Dagboken, 0 Kommentarer<3<3
Jag sitter i skolan och väntar på nästa föreläsning. Jag kan väl inte säga att jag är så där jätte sugen på att gå ens. Jag funderar skarpt på att skita i den föreläsningen och göra någonting nyttigt istället. Den handlar nämligen om matematiskt språk. *suck* Men jag har i alla fall skrivit ut alla mina papper som jag behöver till mitt arbete som jag ska skriva. 37 st blev det *puh*  Tur att jag redan har läst igenom dem så det är bara att ha dem som kom ihåg liksom.

Nej vad tror ni? Ska jag göra någon nytta eller ska jag sitta och lata mig igenom ännu en föreläsning? Vad sägs om att kombinera de två lite, arbeta med arbetet på föreläsningen tex. =) Haha på det sättet kan jag ju hålla koll på om de säger någonting nyttigt där eller inte på samma gång som jag kan börja på mitt egna arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0