101010

2010-10-10 @ 21:27:56<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
"Jag kände en tjej som hette Doris en gång. Jon var grann hon; såg ut som en jaguar faaast.... Hon var en lastbil."

Haha jag älskar de klockrena kommentarerna som Bärgarn säger i Cars. ^^ Han är så skön. :P

Idag så har jag jobbat till klockan elva, då kom Stefan och hämtade mig så åkte vi och hämtade Hugo och Mongo för en sväng ut till Knorren. Anna Lena jobbade där en sväng idag och så bjöd hon oss på våfflor. Det var mumma. :D

Hugo somnade i bilen på vägen hem och vi lyckades få upp honom i sängen utan att han vaknade. Härligt. Jag och Stefan gick och la oss i sängen och mös å kollade på tv; jag somnade. Sedan åkte Stefan till Figge en sväng och jag sov vidare... Jag vaknade klockan 5 när Hugo vaknade. Men härregud! Jag har ju sovit bort hela dagen! Inte är jag pigg sen heller. Jag är hur trött som hellst och längtar tills Hugo somnar så jag kan gå å lägga mig igen. ^^

Vi har faktiskt vart hemma hos Anna Lena nu på eftermiddagen också. Hon bjöd på hembakad pizza. Och Hugo trillade inne på toaletten och slog i höften i tidningsstället. Så han rev upp sig och fick ett sår som blödde. Stackarn. Nu går han och pekar på höften och säger "ont". Stackars lilla killen. 

I morgon ska jag till praktikplatsen kommer nog att bli bra. :D

"Rosor är röda violer är blå. MacQueen gillar Sally och hon, hon är inte grå..." ^^

Kommentarer
Postat av: nalle333

Mitt användarnamn/nickname + .se och du är framme ;)

2010-10-10 @ 21:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0