15 Oktober

2010-10-15 @ 17:32:12<3<3
Dagboken, 1 Kommentarer<3<3
Jag borde gå å hänga upp tvätten. För maskinen är klar. Men för att kunna det måste jag ta ner tvätten som redan hänger på stället. Den är torr.. Men jag orkar inte. Jag satte mig här och lusten bara försvann. Jag ska ställa in mackaronerna i kylskåpet också. Så de inte blir dåliga. Jag borde sätta mig och skriva lite på någon av uppgifterna jag har efter mig. Men ja.... Som med allt annat jag behöver göra idag så orkar jag nog inte det heller.

Klockan är bara sex, men det känns som om hon är asmycket. Jag har så svårt för att sova nu för tiden. Jag har absolut inte svårt att somna! Jag hade somnat här; sittandes på en köksstol om jag hade blundat och slappnat av. Men jag sover så dåligt. De senaste dagarna har Hugo vart så gnällig också och vaknat flera gånger per natt vilket inte har gjort saken bättre.

När Hugo nu sov hemma hos sin farmor inatt så tänkte jag "gud va skönt! Då kan jag sova en hel natt!". Och det gjorde jag. Men jag är inte det minsta utvilad ändå när jag vaknar. Det känns som om jag bara har sovit någon timme eller så på hela natten. Det känns helt sjukt att klockan gått så fort när min kropp uppenbarligen inte har hunnit vila.

Så om ni tycker att jag är tråkig/långsam/disträ/osocial m.m. så har det antagligen någonting med min sömn att göra. Jag hoppas att det går över snart. Jag hoppas att snart kunna återvända till mitt vanliga fartfyllda liv.

Kommentarer
Postat av: M

Jag gillar dig ändå, gumman! Du får vara hur tråkig du vill.. :D

2010-10-15 @ 22:19:08
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0